202517feb20:0623:59SPECJALISTA ds. Social MediaZapisz się na szkolenie
Celem kursu jest: – Poznanie zasad w komunikacji firmy i marki w mediach społecznościowych, ich zalety i wady. – Lepszy wybór, które kanały w social mediach są najlepsze dla Twojej firmy / branży, jakie narzędzia wybrać, jak często publikować informacje. – Poznanie narzędzi promocyjnych służących do realizacji ustalonych celów reklamowych / obsług kont reklamowych. – Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu. – Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach. – Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach
I Wprowadzenie do kursu- serwisy społecznościowe – Zapoznanie z treściami szkolenia
– Co Cię czeka w tym kursie
II Wprowadzenie do serwisów społecznościowych
– Dlaczego media społecznościowe są ważne?
– Co to jest content marketing?
– Budowanie społeczności Budowanie społeczności – przykłady
– Gdzie szukać aktualnych infromacji o social mediach
– Darmowe Aplikacje do edytowania zdjęć i video – Słowniczek pojęć
III Podejście strategiczne – planowanie działań
– Model SOSTAC
– Zdefiniuj swoje cele
– Priorytetyzacja celów
– Analiza konkurencji
– Określanie grupy docelowej
– Mapa empatii
– Dobieranie kanałów komunikacji
– Generowanie pomysłów na treści i linie tematyczne
– Generowanie pomysłów na treści i linie tematyczne: Answear The Public
– Generowanie pomysłów na treści i linie tematyczne: Google Trends
– Generowanie pomysłów: Chat GPT
– Drzewko contentowe
– Kalendarz publikacji
IV Facebook
WPROWADZENIE:
– Kim są użytkownicy Facebooka
– Więcej o przyszłości Facebooka – w jaką zmierza stronę?
– Algorytm Facebooka
– Interfejs – gdzie znajdziemy podstawowe informacje
– Profil prywatny a profil biznesowy
– Meta Business Suite
– Wiadomości automatyczne (na stronie firmowej) – Słowniczek pojęć
SKUTECZNA KOMUNIKACJA
– Dostępne formaty i ich prawidłowe użycie
– Posty
– Posty wielozdjęciowe
– Karuzela
– Post tekstowy
– Video
– Obraz z linkiem
– Zdjęcie 360
– Relacje
– Materiał błyskawiczny
– Eye-catchery
– Transmisje Live i Streamyard
– Planowanie działań
– Jak często publikować swoje treści
– Jak długie powinny być treści – do and don’ts
– Grupy na Facebooku
– Ustawienia grupy na Facebooku
– Wydarzenia
– Konkursy
– FAQ ANALIZOWANIE DZIAŁAŃ NA FACEBOOKU
– Zasięg a wyświetlenia, czyli jak czytać statystyki Facebooka
– Jak analizować działania na Facebooku?
– Dane dostępne na Facebooku
– Co mierzyć?
– Inne narzędzia do analizowania działań
WPROWADZENIE DO REKLAMY W EKOSYSTEMI META
– Wprowadzenie do reklamy w ekosystemie Meta – Struktura kampanii reklamowych
– Kampania i cele reklamowe
– Zestawy reklam
– Reklamy
V Instagram
WPROWADZENIE
– Kim są użytkownicy Instagrama
– Więcej o przyszłości Instagrama – w jaką zmierza stronę?
– Algorytm Instagrama
– Czym jest konto biznesowe
– Słowniczek pojęć
– Pamiętaj o odpowiednim bio SKUTECZNA KOMUNIKACJA
– Co i jak publikować na Instagramie?
– Posty: zdjęcia + karuzele
– Rolki – wprowadzenie
– Rolki – tworzenie krok po kroku
– 10 pomysłów na rolki na Instagramie
– Transmisje Live
– Specyfikacja formatów
– Zadbaj o swój feed
– Moc hasztagów
– Czym są przewodniki?
– Co wpływa na większe zaangażowanie
– Konkursy na Instagramie
– Efekty AR na Instagramie
– Stwórz własny efekt AR
REKLAMA NA INSTAGRAMIE
– Wprowadzenie do działań płatnych na Instagramie
– Opcja „promuj post”
– Formaty reklam na Instagramie
ANALIZOWANIE DZIAŁAŃ NA INSTAGRAMIE
– Statystyki na Instagramie – najważniejsze informacje
– Statystyki profilu
– Statystyki posta
– Statystyki Relacji
– Statystyki Rolek
NARZĘDZIOWNIK INSTAGRAMA
– Przygotowywanie grafik i video z tekstem
– Analiza followersów
– Wyszukiwanie i skanowanie influencerów
– FAQ
VI LinkedIn
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O LINKEDLN
– Czym jest LinkedIn? Cel, rola i argumenty potencjału LinkedIn, a inne kanały social media
– LinkedIn 2023 – statystyki i informacje o użytkownikach
– Jak działa LinkedIn w praktyce?
– Prawda czy fałsz? Najpopularniejsze mity i fakty o LinkedIn
– Interfejs platformy LinkedIn
– Profil prywatny vs firmowy
DZIAŁANIA NA LINKEDLN
– Algorytm na LinkedIn – jak działa i jak tworzyć treści?
– Przegląd formatów dostępnych na LinkedIn
– Jakie treści tworzyć na LinkedIn?
– Funkcje na LinkedIn (grupy i wydarzenia)
– Jak korzystać z funkcji na LinkedIn?
– Hashtagi i oznaczenia kont – jak z nich korzystać?
VII YouTube
– Wprowadzenie do serwisu YouTube
– Zakładanie konta na YouTubie
– Jak działa algorytm na YT?
– Popularne typy treści na YT
– Czym jest YT Shorts?
– O czym pamiętać dodając film na YT?
VIII Twitter (X)
– Wprowadzenie do Twittera
– Jak działa algorytm Twittera?
– Zakładanie konta na Twitterze
– Typy publikacji na Twitterze
– Sztuka pisania komunikatu do 280 znaków
– TweetDeck
– Statystyki na Twitterze
– Reklama na Twitterze
– Twitter Blue
IX Tik Tok
– Wprowadzenie do TikToka
– Zakładanie konta na TikToku
– Jak tworzyć treści na TikToka? Nagrywanie video krok po kroku
– Stwórz film, który przyciągnie uwagę odbiorców – Statystyki na TikToku
– Reklama na TikToku – wprowadzenie
– Stwórz swoją pierwszą reklamę na TikToku
– Sprzedaż na TikToku
X Inne platformy Social Media
– Pinterest
– Discord
– BeReal
– Snapchat
Monitoruj i analizuj efekty prowadzonych działań, przygotowuj i wdrażaj nowe strategie oraz stały monitoring konkurencji. W czasach, kiedy większość komunikacji międzyludzkiej przeniosła się z tradycyjnych kanałów do social mediów (Facebook,
Monitoruj i analizuj efekty prowadzonych działań, przygotowuj i wdrażaj nowe strategie oraz stały monitoring konkurencji. W czasach, kiedy większość komunikacji międzyludzkiej przeniosła się z tradycyjnych kanałów do social mediów (Facebook, Instagram LinkedIn, YouTube, TikTok, itd.), a większość internautów korzysta z portali społecznościowych, rola tego zawodu rośnie. Zacznij zajmować się redagowaniem wpisów, organizacją konkursów, budowaniem interakcji z innymi użytkownikami oraz późniejszym moderowaniem dyskusji i odpowiadaniem na pytania.
more
17/02/2025 20:06 - 23:59
EDU-Consulting Anna Wiechowska
Kwidzyn, ul. J. Piłsudskiego 29
Learn More
Koszt kursu: 1800 zł
Cena kursu obejmuje: materiały dydaktyczne, organizacja i przebieg kursu, poczęstunek, zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Biuro EDU-Consulting
tel: +48 606 341 764
e-mail: edu-consulting-kwidzyn@wp.pl
CalendarGoogleCal
Imię i Nazwisko:
Telefon kontaktowy:
Adres email:
Ilość uczestinków szkolenia:
Dodatkowe pytania:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Edu-Consulting Anna Wiechowska lub na jej zlecenie moich danych osobowych w celu przesyłania mi poprzez kontakt telefoniczny, w tym otrzymywanie wiadomości tekstowych informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Edu- Consulting Anna Wiechowska.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Edu-Consulting Anna Wiechowska lub na jej zlecenie moich danych osobowych w celu przesyłania mi na podany przeze mnie adres e-mail informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Edu-Consulting Anna Wiechowska.
Edu-Consulting Anna Wiechowska z siedzibą w Kwidzynie przy ul. Grunwaldzka 9/16, 82-500 Kwidzyn jako Administrator Pana/Pani danych osobowych, informuje, że podane powyżej dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia, zawarcia oraz należytego wykonania umowy obejmującej produkty i usługi Edu-Consulting Anna Wiechowska (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym dane kontaktowe inspektora ochrony danych, zamieściliśmy na stronie https://edu-consulting-szkolenia.pl/rodo/.
Podanie powyższych danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne i może zostać wycofane w każdej chwili poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio w siedzibie administratora.